Nog 96 dagen :) - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Micha & Loraine - WaarBenJij.nu Nog 96 dagen :) - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Micha & Loraine - WaarBenJij.nu

Nog 96 dagen :)

Blijf op de hoogte en volg Micha & Loraine

02 Oktober 2016 | Nederland, Wierden

Ondertussen zijn we verhuisd van Enschede naar jawel, Wierden. Hier huren we wat tot we op 6 januari aan boord gaan van de Magellan. Onze spullen slaan we op. We zijn nog op zoek naar een goede plek en de overige spullen nemen we mee :). Onze liefste kater Dmitri moeten we helaas achterlaten en zal 4 maanden uit logeren gaan, heel benieuwd of hij ons nog herkend (of wil herkennen) als we terug komen.

In de afgelopen tijd heb ik jurkjes, een bikini, topjes en korte broeken gescoord. Nog steeds het gevoel dat ik meer, veel meer nodig heb. Haha.
Een camera voor de mooiste kiekjes is ook aanwezig. Snorkelsets, DEET, zonnebrand e.d. moeten we allemaal nog aanschaffen en steeds maak ik nieuwe lijstjes met dingen die we niet moeten vergeten, met tips en dingen die we nog moeten aanschaffen. Maar wat vind ik het leuk om hier mee bezig te zijn.
Samen zijn we bezig met onze Cruisemap, hierin komt per locatie informatie, algemene informatie, verjaardagen (we vergeten jullie echt niet!) en natuurlijk paspoorten en belangrijke formulieren.