Nog (maar) 153 dagen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Micha & Loraine - WaarBenJij.nu Nog (maar) 153 dagen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Micha & Loraine - WaarBenJij.nu

Nog (maar) 153 dagen

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Micha & Loraine

05 Augustus 2016 | Nederland, Enschede

Afgelopen week kregen we de eerste post van de cruisemaatschappij. Een opschrijfboekje met pen en een begeleidende brief! :)
Binnenkort ontvangen nog meer post met handige tips en wat we allemaal (nog) moeten doen.

Ik hem mijn eerste jurkje gekocht voor de gala avonden :). Ooh en de zomersale is al bijna voorbij en ik ben bang dat ik straks echt VEEL te weinig heb om mee te nemen...

Vandaag even langs de GGD geweest om te overleggen mbt inentingen. Oke, ik heb alle inentingen en hoef me niet meer te laten prikken. Micha moet toch nog even langs komen voor wat prikjes, maar dat gaat helemaal goed komen.
De muggen met hun virussen zitten in een aantal gebieden waar wij komen, dus veel DEET inslaan.

Ook hebben we al een begin gemaakt met het zoeken en boeken van excursies, whiiihaa. Portugal is al geboekt. We zijn nu aan het kijken wat we graag willen zien/doen op Barbados, Curacao en Aruba.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Micha & Loraine

Actief sinds 02 Okt. 2016
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 1480

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Mei 2017

Wereld Cruise

02 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: